Jävla förkylning!!!

Jag vill inte vara sjuk man blir så jäkla slö å tröt man orkat inte göra nåt!!
Har typ bara legat i soffa å slöat från ondags till idag inte bra!!
Jag jobbar hälre än att vara sjuk man förlorar ju så jäkla mycke penagar av att gå hemme!
Jaja det har då börjat att släppa nu så hoppas det är bra imorgon för då är det jul fest med jobbet på scandic:-D
ska försöka fara dit men det kommer att bli nyckter iaf för min del om jag ska dit eller det är nog bäst att inte dricka är nog inte så bra för förkylningen!!
vi skulle då få god mat så man kanske måste fara dit för det iaf!

Nä nu skulle man ha varit på ica å köpt nå gott för kvällen det är ju ändå helg så!

Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0