Jobba Jobba!! å 4dagar kvar!!

Det känns ganska så skönt att man inte behöver vara orolig att bli utan jobb nu iaf!
vi hade ett möte på jobbet å då fick vi vet att vi inte behöver vara orolig för att bli bli uta jobb så det känns ju bra!
Å specielt nu när det är flera företag som varslar folk hitt å dit så tur att jag fick jobb på JR Mekan hade jag fått någon annan stans så hade jag säkert nu varit arbetslös nu!
Vet några som blir utan jobb nu å tycker synd om dom kan ju inte vara roligt nu när det är jul!
Jag hoppas att dom får jobb snart igen är ju inte så roligt att gå å stämpla direkt men dom får ju se det som en tidig semester kanske inte så roligt nu när det är vinter är ju som roligare att vara ledig då det är sommar å varmt.

Jaja nog om det snart är det Jul är ju bara 4 dagar kvar tiden går fort!!
Jag ska dok jobba mellan dagarn men det ska nog gå bra är ju bara 4 dagar som jag ska jobba på nästa 2 veckor så det är ju som skönt!
Vi är 3 st som skulle jobba av 24st så vi är då några som tänker på företaget eller är vi bara dum som jobbar iställe för att vara ledig?

Nä snart blir det att fara å äta julbord oss mor å far ska bli jätte gott längtar:-D

Slut för idag:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0