Snart jul:)

Oj nu var det ett tag sen jag skrev igen måste bli bätre!!
Helgen har det hänt mycke 

Fredag så bjöd johanna på middag för för att hon förlorade i bowling!
det var riktigt gott sen bjöd Anna på mjuk peparkaka som efter rätt också det gott:)
Blev idol å en massa tjoler som vanligt men roligt man fick sig ett par skratt!!

Lördag så blev det stan men Anna hon fick vara mitt smak råd jag skulle shopa kläder som inte händer så ofta senast va middsommar så det va ett tag sen men hittade då lite kläder så det va ju bra:)
Jag fick också vara lite smak råd åt henne också eller jag kanske inte är så mycke till smak råd å det gäller kläder märkte att jag va typ bätre på att hjälpa henne att hitta ett halsband vet inte hur det kommer sig menmen nåt ska man väl vara bra på..
På kvällen blev det film hos Micke med Rickard å Johanna vi såg Mirror den va faktisk bra lite läskig men bra den va då se värd så...

Söndag blev det att fara till gärdsmar vi skulle ta nå jul kort å det gick ju bra trode vi till vi la in bliderna i dator...dom vi tog ute med hundarn å vi blev jätte sudiga eller gryniga så 2 timmars fotografering till ingen nyta men roligt hade vi då iaf..
  från vänste Syrran med fixa jag med kira mamma å pappa med lilla akita 
Fick också middag köttsoppa jätte gott men min mage gillade det inte när jag kommer hem så fick jag ont i magen å så kommer middagen upp inte så roligt trode att det va mag sjuka på gång men så värkade inte fallet hade säkert ätit lite för mycke för att det va så gott:-D
 
och så har min helg varit och ännu en nyckter helg så det är ju bra för lever å plånboken!!

Nu blir det sägen jobb imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0