Snart julafton:D

Jäklar vad tiden går fort tycker att dom här sita vecka har gått jäkligt fort är ju julafton imorgon känns inte så iaf!!

Okej lite uppdatering av helgen!!
Blev fest i lördags oss dma med jul film å planering av nyårs och en del öl så ni kan ju tänka hur planeringen gick i slutet:-P
Blev då ut gång riktigt roligt blev typ en pub runda måste göra det oftare och så va det roliga mäniskor som man va med å träffade så det gör ju kvällen roliga också:-D 
Blev efter fest hos peter med jocke tommy å hanna och johanna eller efter fest peter hade somnat i soffan då jag kommer dit med pizza som jag bjöd på!
Och det roliga va att jag gick +/- noll den där kvällen vann lite på black jack så det blev ingen dyr ute kväll för mej iaf kan man inte säga om vissa inga namn nämda!!

I måndags så blev det att fara å städa ur lokalen som vi ska vara i nyårs å planera lite hur vi skulle ha det blir nog att in handla två soffor från myrorne jäkligt biliga 295kr/st och så är vi 20 st som ska dela på det så det blir ju ca 20kr var så det är ju inte illa!!

Å idag så jobbade jag bara till 12 jäkligt skönt!!
For till stan å handlade dom sita julklapparan så nu är det färdigt äntligen!!
Å ikväll så ska vi köra lilla julafton några stycken få se vad som kommer att hända då men det blir nog trevlig iaf:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0