SOL :D

Jäklar vad bra väder det är idag tro inte det är så kallt heller så det är ju bra!!
Och för en gång skulle så ligger jag inte å sover bort hella dagen har varit vaken sen kl 8 hörde ni kl 8 på morgonen det är inte likt mej brukar ligga å sova till 12 tiden minst om jag inte har planert nått!!!
Jag ska nog fara å åka snowboard någon stans är ju som bra väder för det enda nackdelen är ju att inge annan har ju vaknt som man kan fårga om dom vil följa med å åka eller anna men hon ska i väg men familjen å åka!!
Jaja jag ska då iaf fara å åka någon stans har inte bestämt mig vars än men det löser sig nog snart kan ju inte sitta ine hella dagen ju när det är så här bra väder..

Har det bra bu ska jag nog göra mej klar för att fara ut vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonväder och mycke snö, kan inte bli bättre eller hur? Ha en bra dag så ses vi sen........

2009-02-14 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0