hehe ajdå:P

Fan vad veckorna springer iväg det känns inte som att det va en vecka å 4 dagar sen jag skrev här känns som att det va bara typ 4 dagare sen!!
jaja vad har hänt? inte så mycke mäst jobb fast i lördags så blev jag bjuden på lövångers revyn av min föräldrar va jäkligt roligt är andra gången jag ser dom där å det är lika roligt varja gång!!
dom har som olika tema dom kör iår va det akutmotagnign/sjukstuga fatar inte hur dom kan komma på så mycke är ju 2 timmars show som dom framför man kan säga att dom gör det jäkligt bra:D
Sen blev det pizza på tre kroner GOTT hehe pizza två dagar irad blev det för mej åt med micke på fredagen menmen man kan inte få nog av pizza hehe!
Kanska ska till lägga att jag inte hade sovit så mycke fredags natt va hos micke å spelade lite tv spel eller jag va hemma kl halv 6 någon gång på lördags morgon va vaken i 24 timmar:P
Och vi skulle se rvyn kl 3 så jag tänkte att jag skulle kunna få sova till kl 13 iaf men icke va någon som ringde å väkte mej kl 12 det va pappa som ringde!
jaja va inte så värst tröt iaf som tur va!!
efter tre kroner så blev det att fara till micke igen å spela lite mer å någon öl hehe snaka om kaleribomb pizza å sen öl å tv spel kan inte bli så mycke bätre:-D

Resten va den här vecka ha jag bara jobbat tiden går så jäkla fort att det är nästa sjukt är fredag imorgon känns som onsdag jaja ska inte klaga!!

Ja visst jag hade på att glöma nu börjar jag komma igång lite småt med träningen igen efter drykt 6 veckor långa förkylningen som jag har haft..
men jag va på spinning igår med anna jäklar så skönt det är efteråt inte när man håller på då känns det som att man ska död va en kille igår som höl i passet han va jäklit duktig bra musik å duktig på att prata å säga vad vi skulle göra:)
Finns två tjejer som lör spinnings passen också enna är bra å den andra är inte så bra säger inte så mycke säger bara vad vi ska göra å inte så mycke mer är ju lite roligare då dom peppar en å håller på man tar i mycke mer då å det är ju bra!!

Få se vad som händer ihelgen är jäkligt sugen på att fara å åka snowboard igen:-D
men få se vad som händer kan ju bli nå annat skoj också man vet aldrig!!

Nä fan jag måste försöka skriva oftare är så jobbigt om jag ska sammanfata en dryckt vecka man bomar så mycke ska försöka skriva oftar ja jag vet jag har sakt det tidigare också men nu ska jag värkligen försöka jag lovara!!

hade så bra så länga hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0