Ojojojoj!!

NU va det fan länge sedan jag skrev nåt deta är inte bra!!
Men det har varit så mycke nu på senste så jag har som inte hunit eller haft orka att skriva nått så förlåt alla läsare eller ni få som läser denna blogg!

Ja vars ska man börja hmm nyårs kan jag börja med!
Vi va inne i centrum där vi hade fixat en loka blev riktigt bra faktiskt.
Hade varit en lager lokal tidigare åt skebo så det så för jävligt ut där först men vi lyckades fixa till den riktigt bra eller det så bra ut om man inte hade allt för ljust :-P
Fans lite små skavanker här å där men med lite måla färg, mator, soffor å bord och lite annat pynt så syntes inte det så mycke iaf eller inget man tänkte på senare!
Så kvällen började men lite alkohol intag å sen blev det middag som bestog av en förrätt med rostat bröd men en massa grejs på å sen en varmrätt som va potatisgratäng å kött men två olika såser till jäkligt gott!!
Sen blev det lekar hehe ja vad ska man säga tro fan inte man har skrattat så mycke någon gång orkar inte gå in på vad lekar gick ut på men mitt lag kommer då 2a tro mins inte riktigt hur det blev!
Resten av kvällen bestog av mycket trevligt folk dans å fyrverkerier vi 12 slaget sen fortsatte festadet ett lite tag till till typ 2-3 tiden!! 

Lördags blev det bowlig med anna micke sofie å johanna!!
Har börjat att spela mer med vänster hande nu är igentlign jätte höger hänt men det gick så där gick inte lika bra som föra gången dok menmen spelade typ lika bra med både höger å vänster va ingen skilnade men det gick ändå piss!
Men jag förlorade då inte det gjorde anna med en poäng mot johanna å det hängde på sista kastet så det va späning i in det sista :-D 
Se for vi till anna å så någon film å lite hocky å pratade å tokades en rikgit trevlig kväll som vanlig när man är med det där gänget:-D
Vi for väl från anna vid 12 tiden men min kväll va inte slut än för mej iaf blev chafför å några stycke som va ute å festade å några som inte va ute å festade som bara ville umgås!
Blev att jag följde med peter på efter fest hos han förstår igentligen inte varför jag for dit steg ju upp kl 6 den morgonen menmen jag va ju inte tröt än så men roligt va det då iaf!
Sen blev det att köra hem danna som också va där å sen va sägen jäkligt skön då jag komme hem kan jag säga!
Så va min lördag!

Idag så steg jag upp vid ca 2 eller nått va behövlig att få sova ut men tanke på att jag är förkyld igen eller det har jag varit i en vecka lite drykt nu!
blev att fara till gärdsmark å äta lite mat å träffa hundarna fixa, kira å akita:-D
Sen blev det hocky hos micke å anna va där också då jag komme så det va ju roligt så först AIKs match sen blev et en film i väntan på nästa match som började 01.15 å ni kan ju gissa vad det va för match final i jvm sverige mot canade men dok så förlorade sverigen med 1-5 men satan så jäkla dålig domarna va!!
Belv så jäkla förbanad jag har ju spela själv hockey sen jag va lite å slutade för 2år sen å alla som spelar vet att man får inte tackla eller åka in i målvakten för då ska det vara utvisning om man göra det med flit!!!!!!!
Å canada gjorde det 3gånger solklart å fick bara en utvisning det är ju fan skandal å den gången dom fick utvisning så åker en svensk ut också???
Men första gången dom åkte på svenska målvakten så blev det ingen utvisning å sen så händer deta efter typ 1min att han som åkte in i måvakte gör senare mål också då kokade det över för mej vafan han skulle inte ens ha varit på isen då han skulle ha sutit i utvisnings båset 2min!!
Jaja nu belv det så inget man kan göra åt saken nu gjort ä gjort men surt känns det iaf att det blev förlust!!!

Nä fan nu ska jag sova kl är ju ca 06.30 jaja tur man är ledig idag så mankan sova ett tag!

Gonatt alla glada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0