Vad har hänt jo inte så mycke!!!

Hehe jag är inte bra på att blogg nu nu är det drykt en vecka sen jag skrev nått senast igen!!
Det har inte hänt så mycke mest jobb å så det är inte så intresant
Men det har hänt en roligt sak vi va i storklinta å åkte snowboard å skider jag micke anna johanna å sofie..
Va en riktigt lycka tripp det va bra före i backen å några minus grader så det va perfekt väder.
Alla utom micke har åkt ganska mycke vi räknade ut att det va ca 13år sen han åkte skidor senast så det va ju ett tag sen men han va ju hyfsad på att åka har set mycke sämre så han hade inget att skämas för han provad också lite bräda men det gick inte lika bra är ju lite svårare att lära sig på några åka..
Hoppas att det blir någon fler gång vi kan fara å åka va riktigt roligt.
Blev sen att fara å köpa nå mat på kvantum och sen bar det av till anna å göra maten inbakad fläskfile med klytpotatis riktigt gott sen blev det film å chips:)
Så det blev en hel dag med gänget från kl 9 på morgon till typ 12 på kvälen måstes göras om:)

Å veckan så har det inte hänt så mycke mest jobbat å slitit eller jag va faktisk igår på spining gud så skönt har inte tränat på typ 6 veckor så det va skönt att få träna lite men måste köpa ett nytt gym kort också men det får bli när lönen kommer är lite fatig nu den här månaden man fick ju föra lönen så tidigt föra månaden jaja det funkar!!

nä nu blir det mat å sen blir det nog att slöa i soffa å se någon film så ha det bra lovar att jag ska skriva lite oftare:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0