sorry!!

Oj såg att det va två veckor sen jag skrev nått!!
Orkar inte sammanfata dom här två veckor så jag ta bara den här helgen!!

Fredag
Så blev det lag fest med BSK riktigt roligt god mat å roliga lekar!
Blev ut gång också for på station det va visst 18års gränns där inte så roligt man käde ju sig gammal!
Sen blev det pizza å efter fest hos sofie å sen blev det en skön promenad hem!!

Lördag
Behöver jag säga så mycke vad jag gjode den dagen hehe inte så mycke låg mest i soffa å såg på film å tog det bara lungt.
Va en sån dag men det va skönt att bara göra ingeting kan behövas sånda där dagara!!
 
Söndag
Har inte gjort så mycke idag städat lite å set på tv ska snart fara å träna på edda har varit lite lat nu när det gäller träningen men det ska bli bätre hoppas jag!!
Sen ikväll så vet jag inte vad som händer blir nog att vara hem å ta det lungt kanske ska gå på ica å köpa nå gott för kvällen!!

Och så såg min helg ut lite kort va inte tänkt att jag skulle dricka men det blev ju inte att göra nått annat denna helg så.
Hade försökt under vecka att dra ihopp några att tex fara å åka snowdoard å skidor eller typ fara till stugan å köra skoter å fiska å ha bara trevligt men det blev inget av det tuvär.
För en skulle jobba å en låg i magsjuka å feber så det gick ju som dåligt inte så mycke att göra åt kommer ju fler helger:-D
Skulle vara skönt att få fara å åka snart har ju bara åkt två gånger änsåslänge men det kommer att bli fler gånger hoppas jag om man får med sig någn är ju som tråkigt att fara själv å åka men får man inte med sig någon så vad ska man göra vill man göra nått så är det ju bara man gör det om man så skulle göra det själv eller med några det är ju upp till en själv hur man gör!!

Nä nu ska jag göra mej klar för att fara på edda å träna lite!!
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med dig någon i Vågens tecken kanske.......

2009-03-01 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0